Post by hieconsaucroschuck on Feb 23, 2022 12:01:56 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Held verdediging koning ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Held verdediging koning IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat code onbeperkte sleutels ▞▞▞
▞▞▞ Held verdediging koning 2022 version ▞▞▞
melborne letlet
Zo cool
Leuk en goed spel. Kan niet wachten op de nieuwe update.
Je bent de beste game de beste game die ik ooit heb gespeeld, bedankt dat je er nog veel meer nummers van hebt gemaakt en zou je me kunnen laten zien hoe ik bij Heroes kan komen 😒😣😉😊☺😉😰😛👻🐼🐢🐼🐢🐼🐢🐼🐼 🐼🐼🐼🐼🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐢🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐶🐤🐤🐤🐤🐍🐍🐍🐍🐸🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧🐧
Nebulous.io Экшен vcwn
het is een leuk spel, gestresste reliever voor mij..
Het is een leuk spel, maar oude graphics.
Leuk spel
het is een geweldig spel aosssooommmmmeeeee
Het upgraden van torens is meestal zinloos. Kanonnen van niveau 1 zijn beter dan niveau 2. Zelfde schade. Maar level 2 vuurt half zo snel.
Dit is erg goed
Het helpt de tijd te doden
Ik hou heel veel van deze gane
AZ ik
Kun je een resetknop maken voor torens die zijn geüpgraded naar een basisstatus, dan kunnen we ons geld terugkrijgen n gebruikte diamanten, overweeg dit alsjeblieft, tq
Heel leuk
Tot nu toe zo goed
goed
heel leuk
saai spel
geen slechte game, voel gewoon dat de game te moeilijk is op de eerste niveaus, betalen om te winnen wordt gezien vanaf de eerste paar fasen
Ik geniet van torenverdedigingsspellen en deze is best goed. De upgrades zijn verrassend, interessant en gewoon heel goed. De graphics goed gedaan. Ik geniet echt van dit spel.
Alles is geweldig, behalve hoe duur de ziel en parachutisten en heldenkosten zijn voor wat er wordt verdiend aan beloningen als ze maar 35% 45% goedkoper zouden kunnen zijn, dat zou evenwichtig en redelijk zijn, maar behalve dat het een leuk en geweldig spel is
leuk, tijdmoordenaar
Inderdaad een goed spel! Het is leuk om het te spelen en het is een tijdmoordenaar.......
Het spel is volgens mij een beetje traag Ik vind het een beetje sneller om de normale modus te spelen
4 poziomy dalej bez placenia ani rusz
Het enige dat dit nodig heeft, is een "geen advertenties" -optie voor $ 1,99. Als het dat had, zou ik het 5 sterren geven.
Heel cool
mooie poging
Niet slecht
goed spel
Rrr
dit spel is niet goed, de graphics zijn slecht. Ik vind dit spel niet leuk omdat ik jou leuk vind.
Hős Védelem Király Stratégiai játékok rzxw
Kangelasekaitse kuningas Strateegia sqvv
98% geweldig. Een paar glitches om op te merken; Soms wordt het spel na een pauze hervat, maar kun je geen nieuwe torens op het speelveld leggen. En af en toe zullen nieuwe monstermeldingen hetzelfde doen.
Hero Defense King : TD Strategiya ule
HEEL HEEL HEEL VERSLAVEND...👍👍
Zo verslavend maar ook moeilijk om te winnen..
Het upgraden van een held door voedsel en goud te geven is echt vervelend in het spel.