Post by hieconsaucroschuck on Feb 23, 2022 11:49:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon Mania Legends IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder øker mynter ▞▞▞
▞▞▞ Dragon Mania Legends 2022 version ▞▞▞
Dragon Mania Legends Simulare sitg
Edit: Jeg avlet opp to av dragene mine og timeren sa halvannen time. Jeg så to annonser på til sammen en time (30 minutter hver), men jeg hadde fortsatt 57 minutter igjen. Det burde vært 30 minutter. Jeg ble lurt. Jeg kommer ikke til å se flere annonser for å få fart på noe. Også det faktum at gullsamlingen kun er VIP er tull. Når du har massevis av drager, kan det være kjedelig å samle alt. Jeg kan avinstallere igjen. Det er rett og slett for rotete til å spille. Det skjer for mye.
Dragon rocker drage mani. Slik spiller du Dragon Mania ...
Gameplayet er bra, men selve spillet er fylt med annonser og p2w-ting P2w er greit siden jeg har spilt gatchas før, men annonsene som dukker opp når du bare spiller er veldig irriterende
Jeg elsket dette spillet først, men nå er det så hjerneblødninger fordi jeg ikke kan plassere en drage fordi den sier at jeg ikke har noen habitater når jeg har 5 åpne!!
Dette er et bra spill, og lindrer stresset mitt, men det er så mange annonser. Det får meg til å føle meg kjedelig.eywww
Datteren min elsker virkelig dette spillet hun lærer av det, og det er virkelig utrolig at jeg holder dette spillet en femmer 🌟
Fådiegeglaidragar
En kopi av dragon city men fortsatt gøyt
Jeg er så veldig fornøyd med spillet. Dette er mitt barndomsspill når versjonen ikke trenger internett. Nå trenger den nett for å spille, men det er ok for meg fordi oppdateringene er for kule. Som om de laget design i hvert egg av alle dragenes raser. De legger også til mange flere nye drager og legger til noen nye arkadespill og arrangementer. Dessverre nå kan jeg ikke spille haha fordi serveren er nede, jeg vet ikke hvorfor. Jeg vil vente til de fikser serverne slik at jeg kan gjøre det igjen💚🦖.
Dette spillet er veldig interessant og betalingene er så jevne
Selve spillet er kjempebra! Jeg elsker det og vil fortsette å spille, men samtidig vil jeg også avinstallere det på grunn av alle annonsene. Jeg er en av de spillerne som til og med vil se annonser for fordelene ved spillet eller hva som helst, men å bare spise eller bygge og en annonse dukker opp er veldig irriterende. Jeg føler at det begynte å skje mer etter omtrent den tredje spilledagen. Uønskede annonser gjør at spillet suger mye mer.
Spillet er morsomt og alt, men det er alt for mange annonser
Jeg elsker spillet. Men jeg skulle ønske du trengte mindre tillegg for å hoppe over ting.
Fint spill totalt sett. Men dessverre lastet jeg det ned i går, og det er en stor skuffelse. Hver gang jeg går til kamp har jeg måttet trekke meg tilbake og avslutte det midt i kampen, for når jeg drar elementet mitt over til motstanderen for å angripe, registreres det ikke. Den fortsetter å fortelle meg at det er min tur, og jeg fortsetter å trekke elementet mitt over, og måleren dukker aldri opp slik at jeg kan trykke for å stoppe den for å følge angrepet. Jeg må slette så snart jeg laster den ned. Latterlig
De beveger seg ganske rart
Spillet er bare gi meg legg til alt jeg spiller jeg hører som denne lyden tntntntnt gjfrg det er lyder
10/10
Kom opp noe som jeg ikke viste va var derfor slettet jeg det men flere bra spill
Jeg elsker spillet, har spilt det i noen år nå, og jeg liker det veldig godt. Jeg har nylig fått en ny telefon, og dette spillet var et av de første spillene jeg ønsket å laste ned. Det er et generelt flott spill, jeg elsker det, og jeg anbefaler definitivt at du prøver det!
God tid midje og du trenger ferdigheter i kamp, ikke flaks. ♡
Det er interessant spill og moro
Virkelig fint spill, men bare ett problem er annonser (uendelig med annonser)
Det beste spillet som har eksistert
Spillet krasjer hele tiden, fremgangstap er opprørende.
Spillet fryser KONSTANT, utviklere må seriøst fikse dette. Den stenger også mye og vil ikke åpne igjen.. vil holde seg til dragon city og dragonvale de har sin $hit sammen
Mangler nye drager. Fortsett å få den samme dragen på kister og belønninger. Yoi-gutta gjør dette spillet morsomt og gir oss de enkleste oppgavene for å få drager og billigere øyer. Mister interessen....
vil ikke fungere
龍迷傳奇 模擬 ysr
For det første har Gameloft HORRIBLE kundeservice. For det andre handler dette spillet om å ta pengene dine. De gjør det umulig å lykkes i det hele tatt i arrangementer og slikt med å bruke ekte $$$. Ikke bry deg med dette spillet med mindre du vil bli irritert. Gå ut, gjør veldedighetsarbeid, ta en hobby ... gjør ALT annet enn å spille dette spillet, og jeg garanterer at du vil bli lykkeligere. Edit: Det er enda VERRE nå som de kuttet opp eldgamle drager i 1500 stykker. :-( Dumhet.
Jeg har spilt dette spillet i 2 år. Innsamling av drager med begrenset tid ser ut til å være umulig uten å kaste bort penger. Men de burde forstå at det ikke er mulig for alle. Så du bør ta noen skritt for oss 😊
Blue Dragon er et Action-Adventure, Rollespill, Turn-basert og Singleplayer ... Dragon Mania Legends er en fantastisk, 3D, City Building, Monster Hunter og
Et flott spill med hundrevis av drager å samle. Men det tar litt tid å gjøre det du vil.
Hva Er Nytt ; Dragon Village M · 0. UNCOVER THE WORLD OF DRAGON : Explore the world and discover Dragons! ; DRAGON VILLAGE -city sim mania · 133,436. Dragons Fight,
Veldig veldig bra spill har ikke mange annonser som er enkle å spille uten problemer eller problemer i det hele tatt
Dragon Mania Legends Simulyasiya qxi
Så jeg må si at dette spillet er greit, men det er bare en FORFERDELIG rip off av dragon city, jeg vil heller spille dragon city bedre enn dette forferdelige drakespillet!!!! Gutter, last ned Dragon city nå, du kan få mange flere drager der, jeg har mange av dem, så 1 stjerne for dette spillet, 0 hvis jeg kunne.🤬🤬🤬🤬🤬🤬😡😡😡😡😡😡
StrikeFortressBox Actie gop
Det er flott
Ok tidsfordriv
Det er et greit spill etter min mening. Jeg lastet det først ned i håp om at det skulle være noe morsomt barnet mitt kunne leke på venterommet eller hvor som helst. Det ville vært for vanskelig til det, men det er en morsom tankeløs ting å ha tilgjengelig for meg selv.
Dragon Mania Legends Simulación emy
Hellige drage!
Annonser, sikkert du forventer dem. Men nå spilles annonser når jeg ikke ser en annonse, når jeg er midt i en kamp. Og når spillet er åpent i bakgrunnen?? Appen er ikke engang helt åpen, og jeg hører annonser som ikke stopper før jeg lukker spillet helt.
Annonser hvorfor dette spillet var så bra, men disse annonsene drepte appetitten min
Dette spillet er så kult og så mange søte drager, men for mange annonser er det ok for meg fordi jeg elsker annonser
Spillet så ikke engang ut som spillet. Tillegget var at jeg kunne ta et bilde av noe, så dukket det opp en drage på skjermen min og dragen ville se ut som elementet jeg tok et bilde av, MEN NÅR JEG LASTE NED DET, VAR DET DETTE DRAGE GAME det var ikke gøy
Det var artig og gøy😂
Oppdateringsdelen er litt irriterende, jeg vil ikke ha de 20 edelstene, men jeg kan ikke gjøre noe med den som om jeg sitter fast ved å ikke kunne laste inn spillet uten å kunne gjøre krav på de 20 edelstene
Morsomt og enkelt, elsker belønningene i motsetning til den første dragemanien! Jeg bare elsker dette spillet
Wow. Bare sjokkert. Jeg blir straffet for å komme raskt videre. Jeg har nettopp mottatt en drage som krever et habitat utestengt på nivå 25 og jeg er nivå 16. Den sitter fast inne i barnehagen min og jeg kan ikke avle på grunn av at jeg ikke engang bare kan forkaste dragen siden den allerede var plassert der og klekket ut. Hvordan kunne dette overses? Det har hindret meg i å spille spillet i en uke eller så nå. Den eneste måten å omgå dette er å bruke penger? Er det guttens mål? Jeg håper jeg får svar
Det er fantastisk! Jeg skulle ønske du ikke måtte kjøpe edelstener..og kostnadene hvis noen edelstener er...MYE..det ville vært 5 stjerner hvis du i det minste kunne få gratis edelstener hver dag. Selv om det er veldig bra. jeg elsker det
Av og til får jeg ikke de inviduele premiere på konkurranse greiene og det er litt irriterende. Kunne vært greit om dere rett opp i dette.
Dette spillet er fantastisk, men jeg står overfor ett stort problem. Jeg har koblet dette spillet til Facebook-kontoen min, men når jeg sjekker at kontoen min fortsatt er tilkoblet eller ikke..... Jeg oppdager at det viser "Koble til Facebook" og jeg trykker gjentatte ganger på det, men fortsatt viser det "Koble til det" i stedet av "Tilkoblet". Ikke bare jeg, men mange av vennene mine... står overfor det samme problemet. Ta vare på og fiks denne saken så snart som mulig....